måndag 20 oktober 2008

Volleyboll<3

Nu är jag hemma från träningen och det var verkligen great!
Var inte ett dugg sugen på varken volleyboll eller fysträning men sånt där förändras alltid när man väl har tagit sej dit =)
Höjdpunkterna idag var nog när oskar skulle hjälpa mej med lite övningar för mitt knä som vägrar vara normalt, vid ett övningsmoment ville min rumpa puta ut rätt rejält så oskar gick och hämta en stav som han fick hålla in den med, måste ha sett otroligt charmigt ut!

I duschen fick jag en nära döden upplevelse, jag skulle göra en liten fin rörelse för att hämta tvålen när jag plötsligt bara far iväg över golvet, så jag for genom draperiet in till Tessan och hälsade på henne en sväng, riktigt mysigt vart det tillslut iaf!

Nu ska jag borsta gaddarna och gå och lägga mej, imorgon väntar småbarnen..hoppas det inte blir för mkt blöjbyten!!

Good night, sleep tight!

Inga kommentarer: