onsdag 22 oktober 2008

den fruktansvärda rastlösheten

Buon giorno!



Varför är det inget bra på tv på morgonen!? Sitter och väntar på att klockan ska bli 8.50 så jag kan titta på reprisen av top model 6!

För övrigt mår jag mycket bättre idag, nästan inget illamående, inte så mkt feber, fryser inte alltför mkt..helt enkelt är jag redan på bättringsvägen!

Frågan är vad man ska sysselsätta sej med hela dagen, jag blir så fruktansvärt rastlös av att vara hemma.

I vanliga fall brukar jag få tok-bak-ryck och ställa mej och göra diverse bakverk men känner inte att det lockar alltför mkt.



Ludde ska till veterinären idag, han har verkligen inte varit sej själv senaste tiden, trött och hängig är han och alla dom där sakerna man irriterat sej på att han gjort förut saknar man nu =)

Som tex när han tar sitt gosedjursfår och springer upp och lägger sej på sängen och skäller och tokviftar på svansen när han har ätit mat, eller när han får godis och springer och gömmer det i tvättkorgen/sängen/blomkrukan och inte slutar gnälla förrän man börjar leta efter det.

Jag vill ha tillbaka den gamla Ludde...hoppas inte det är något allvarligt fel för han är något av det bästa som finns och ett väldigt original =)




Nej, nu ska jag gå och försöka äta någonting, blev ju en rejäl bantardag igår ^^



Ciao!

Inga kommentarer: