fredag 9 januari 2009

Födelsedagar&promenad runt en sjö!

Idag fyller mina absoluta favorittvillingar 20 år :D
Grattis Sandra&Diana!




Skulle ha tagit mej en tur till Nora ikväll egentligen och ätit tårta och haft det allmänt trevligt, sedan utgång. Tyvärr tillät inte min hälsa det, är så himla besviken :(

Jag blev på lite bättre humör när Johanna meddelade att hon skulle ta sej in till Linde och ta en promenad runt Lindesjön med mej, hon är så bra<3
Johanna är nog världens lättaste människa att umgås med, hon är en sån jag nog aldrig kommer bråka med eller bli arg på...det går bara inte!
Vi strosade runt och njöt av solskenet, svettades, frös, skrattade, var allvarliga.en härlig blandning helt enkelt!
Johanna hade även tagit med sej mr.Nikon och förevigade mej på diverse vackra bilder!








När vi äntligen kommit runt kände jag att en något kortare promenad nog varit lite smartare, jag är ju trots allt inte riktigt kry. Dock är sträckan väldigt fin runt Lindesjön och min vän Johanna hade aldrig gått där förut..hon var en äkta "Gå runt lindesjön virgin" . Men inte numera!

Imorgon är det dags för match mot Team Valla så då packar laget in sej i vår snygga Lindesberg volley buss och drar iväg!
Hoppas jag mår bättre så jag orkar spela!
Vi har kallat in några gamla rävar för att hjälpa till imorgon eftersom ungefär halva vårat lag har åkt med upp till Norsjö med elitlaget, kommer sakna Kerstin,Millis och Erika på planen :(
Dock ska det bli jättekul att Ulli, Åsa och Frida hänger med!

Nu ska jag lägga mej i sängen och vänta på att mamma kommer hem så vi kan mysa lite :D

Ha det guld!

7 kommentarer:

Anonym sa...

hahah I am not a virgin any more!

och du, no fights between us, never! <3

love you my friend!

Anonym sa...

haha NEJ, VA?! du måste skämta? gud vad kul, nu fnittrar jag för mig själv!

miss you <3!!

Anonym sa...

haha ja, din lilla 25.a - din kroppsuppfattning ÄR skev! ;P (höll på att skriva "skrev", fniss). jag vill få ner mig i ett par 26or... DÅ är jag nöjd. morötter, ägg och fruktsallad är grejen nu. och jag ska nog baka bröd någon dag också... ;*

Anonym sa...

Grattis till tvillingarna :)

Anonym sa...

åhå härliga tider hörredu :D

Anonym sa...

Ja den är jättefin! Jag har en mycket bra systeryster :) <3!

Anonym sa...

hihi åh! du kan få den som en försenad birthdaygift när jag har some kind of inkomst :D <3