torsdag 8 januari 2009

Ett försök till hurtighet!


Nu har jag precis ätit en liten frukost, tänkte först göra en nyttig sådan men..det känns inte rätt! Jag vill njuta av min frukost, i slutänden blev det varm Oboy och en macka med kräftost, I like it :D
Med lite sorg i hjärtat har jag börjat inse att mitt liv aldrig kommer bli hälsosamt, utan godis, oboy och onyttigheter skulle mitt liv inte vara mkt att hurra för..så är det bara!

Igår fick jag provsmak för att vara "den smarta", Johanna&jag satt och kommunicerade på msn för att boka våra biljetter till Göteborg och min kära vän hängde inte alls med på noterna. Till sist tog jag tjuren vid hornen och bokade för oss båda istället, man måste ju rycka in när en liten blåst kvinna är i nöd =)

Nu ska jag borsta tänderna och ge mej ut på promenad hade jag tänkt (får se om jag kommer iväg)

Ha det guld!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahahha blåst kvinna? hörredu, nu krävs en ursäkt ;) men det var bra att du fixade det, du är grym! ska vi promenixa lite imorgon också? när kommer du imorgon? <3

LÄNGTAAAR :D

Anonym sa...

Åååh, gott med o'boy :D

Anonym sa...

du har väl rätt din lilla rackare ;) haha. och på lördag ska jag fota med elina, så det kommer också bli bra!

OKEEEEJ jag får väl stå ut med tristessdagen ;)
*fniss*

Anonym sa...

det har du helt rätt i, men vad fint att det smakade för Dig :D

vad ska vi äta på söndag? vi lär ju behöva äta nåt mer än fruktsallad. right? :D

<3