fredag 14 november 2008

Den där "allting är crap-dagen"


Idag är en sån där dag när jag bara vill ligga i sängen hela dagen, tycka synd om mej själv och titta på massa filmer. Regnet öser ner och livet känns allmänt trist och tråkigt.
Jag tänker ligga här under täcket med min pyjamas på mej och hoppas att den här dagen snart tar slut...och att den här jävla smärtan i hjärtat går över, hatar när jag får så ont när jag är ensam...läskigt om det händer något liksom.

Jösses vad jag inte känner igen mej själv, jag är inte den som brukar vara negativ..antar att man inte kan vara miss sunshine alltid :)

Jag saknar alla mina vänner grymt mycket, har aldrig tid att träffa dom and it sucks! Jag behöver en utomlandsresa nu,nu,nu.

Ingen idé att jag skriver mer, kommer ändå bara bli massa negativa,onödiga ord.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, emlan! Det hör ju jag det - att du är min framtida man! Jag avgudar dig redan! Ring mig, så möts vi i solnedgången! :D


(ja, vi MÅSTE ses snart, jättejättensnart! <3 )

Anonym sa...

emlaaaan, du har fått en utmärkelse av mig på bloggen :D

Anonym sa...

ih, hjärtegull <3
jag lngtar tills du dyker upp :D hihi!
lägg ner mer tid på bloggen emlan, du skriver så roligt ;)

jag vet inte vad det var för utmärkelse. var bara nån randomgrej :P

Anonym sa...

åh vi är så jäkla bra ihop. och jag älskar alla tjusiga bilder på oss :D

Anonym sa...

Kan du den 22? :) jag vill åka nu! :) till egypten hehe...